söndag 2 oktober 2011

2 oktober

Denna helg och denna dag avslutade jag och sis + Olivia i barnvagn med 1 mils löparrunda. Tro mig det var tufft att springa med en barnvagn med en unge i som väger runt 8 kilo. En high five för att jag och sis är sjukt bra på att springa och träna! Från och med i morgon ska jag börja äta bra måltid på dagarna och hålla alla mål som man ska äta på en dag, jag ska få synliga armmuskler och magmuskler.. En synlig tränad kropp, det tycker jag är snyggt:) heja heja..

Varför har jag inte tänkt på humorgalan eller stand up komiker tidigare för? Humorgalan igår var sjukt kul. Jag sa till Simon innan galan började att jag var rädd för att inte förstå deras skämt, att jag bara skulle sitta där som ett frågetecken i två timmar. Sån tur var så hängde jag med och fattade precis allt;) Det var härligt att få sitta ner, lyssna och skratta i två timmar!

Nu ikväll ska jag unna mig själv med en stor kopp te, clementin, tv och skvallertidning.


Liten tjej blir stor tjej, mosters fis fyller 1 år idag. Paketer, tårta och massvis med ballonger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar