torsdag 29 september 2011

Snart helg!

Denna torsdag har bestått av lite sovmorgon (välbehövligt), jobb, stan med mammsi, springrunda och styrketräning. En bra torsdag helt enkelt! Imorgon jobbar jag lunch och kväll sen tar jag helg. Lördag-skördefest. På kvällen-humorgalan med S därefter tror jag att jag tänker bege mig ut på stan för att se lite folk och umgås med vännerna. Söndag- fira Olivisen som fyller hela 1 år. På kvällen-en lugn hemmakväll.
Åh, jag vill ha helg nu..

Tycker det är tråkigt att blogga.. Ibland får jag för mig mängder av saker jag vill skriva och dela med mig av men sen har jag inte orken till att sätta mig och skriva ner allt. Bloggen kommer ändras sen när vi åker till NZ och då blir den mer intressant, hoppas jag.

Sängen skriker efter mig. Ska upp tiiiiidigt i morgon för att åka in och ta Twinrixsprutan redan vid klockan åtta..! Sen ska jag skynda mig hem så jag och mamma kan lyxa till frukosten med nybakta frallor. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar