söndag 23 oktober 2011

Söndagspass

Vilken höstdag! Efter en rejäl städning av mitt rum tog jag på mig löparskorna för att ge mig ut på söndagspasset. En timme ute i detta härliga vädret var precis vad jag behövde. 50 minuter jogging, en halvtimmes styrkepass. Löprundan kändes dock lite tung, gillar inte när förkylningen spökar i kroppen..
Vi gjorde kroppkakor för första gången i går hemma hos familjen H, ett helt OK resultat. Fast farmors kroppisar är dem bästa!
Jag har endast två jobbdagar kvar, och det är endast 9 dagar kvar till S och jag sitter på planet till NZ. När kommer resfebern? :) troligtvis lär den väl komma nu i veckan när jag börjar packa resväskan.. Svårt det där med vad och hur mycket kläder jag ska ha med mig.. Tänkt att om en månad har jag shorts och tshirt på mig, äter god färsk frukt, springer och tränar längst med stranden, pratar engelska dag in och dag ut, bränner mig på axlarna, badar och solar,  jobbar på olika farmar och träffar en massa nya människor :)

Lek med busungen i väntan på kroppkakorna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar