söndag 9 oktober 2011

Perfekt söndagsavslut

Har en härlig klordoft i håret (eller inte) och ögon som svider och ett huvud som dunkar och en kropp som skriker efter sängen.. Är helt enkelt trött. Fredagskvällen och likaså lördag kväll bestod av jobb. Idag vaknade jag upp hos pojken. Vi tog lite bilder till den nya headern som kommer dyka upp här snart. Blir det som jag föreställt mig så kommer det bli riktigt stiligt. Det var en lugn förmiddag och innan dagens avslut hann vi med en sväng in till simhallen för att simma, bubbla och basta. Avslutade dagen och denna helg med en god middag, vin och efterrätt hos Simons syster.
Jag måste säga att jag är så trött på mitt hår som varje dag sätts upp i en toffs eller liknande.. Har näsan bestämt mig på att antingen innan eller efter sommaren ska det klippas av, och då menar jag att det ska bli k-o-r-t. Tycker det är riktigt snyggt med korta frisyrer och en förändring tror jag behövs. Faaaaaast får mitt hår ett ryck och växer skit mycket så jag får låångt hår, behåller jag det så ett tag.. äh, det kommer sluta med att jag kommer vela fram och tillbaka hela tiden. :)


Fisen spenderade en natt hemma hos mormor och moster Linda. Vet inte vad det var som var så roligt med min tunika jag hade på mig. Hon slet och la pusselbitar och gosedjur under den? Galen men ack en så söt liten tjej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar