torsdag 27 oktober 2011

20111027

Ursäkta min slarviga målning och torra nagelband.. Vad tycker ni om mitt nya nagellack? Igår kväll bjöd vännen min, Sarah med mig på Make Up Store's klubbkväll. Jag är inte medlem där och har aldrig varit på en klubbkväll. Men tror bestämt att jag ska bli medlem där, sååå fina ögonskuggor, sååå fina nagellack, sååå fina läppstift.. Jag tänkte att jag ska få ett mer intresse för sminkning. Eller jag tycker det är kul att sminka mig själv när jag väl lägger ner tid på det. Men har jag deras härliga ögonskuggor tror jag det blir lite roligare att sminka sig :)
I alla fall, nagellacket som syns på bilden köpte jag igår. Bilden gör dock inte färgen på nagellacket rättvist. Det skimrar i guld, rosa, silver och är hur snyggt som helst!

I morgon är det halloweenfest som gäller på kvällen. Snäll mamma som jag har, så ställer hon upp på att göra en väldigt speciell sminkning på mig som ska passa till min utklädnad...spännande.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar