måndag 31 oktober 2011

1 dag kvar

Vad passar inte bättre än 39 graders feber och en inflammerad visdoms tand sådär två dagar innan planet lyfter?
Natten till idag låg jag och svettades som en gris, blöta lakan, blöta sovkläder och ett svettigt ansikte med flottigt hår. Jag vaknade upp i morse med normal temp, 36 grader. Pjuuh vilken lättnad.. Fast jag känner fortfarande av hals och huvud, jag hoppas turen är med mig idag så jag inte ligger i feber i natt!
Förra veckan var jag hos tandläkaren och fick återbesök idag. Nejnej, jag har inte haft ont i mina visdoms tänder på ett år, sa jag. Vad tror ni inte händer nu? Jag har as ont i ena visdoms tanden !! Men det kanske bara har varit förkylningen och febern som spökat till det lite i munnen på mig? I hope so..Om inte, så blir det väl ett hejdundrande dyrt tandläkarbesök i Nya Zeeland..

Jag hade tänkt ändra bloggens utseende, men har tyvärr inte haft ork eller tid till att ändra den. Om jag hinner, så kanske jag ändrar den ikväll när jag är hemma hos Simon och kollar på när han springer fram och tillbaka, upp och ner i trappan för att hitta allt han behöver packa ner i resväskan (smart som han är, packar han 1 dag  innan) 
Duktig som jag är packade jag i alla fall ner allt i resväskan igår. ;) Om jag inte hinner fixa den nya headern till bloggen så lovar jag att den kommer om någon veckan när jag anlänt och tagit någon roligare bild :)

Senare ikväll kommer ett långt inlägg om varför Nya Zeeland och vad våra planer är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar