söndag 13 november 2011

Monday

(kl 20:45 måndag)

Vi håller vår kondition vid liv. Idag tog vi oss ut på en springrunda som jag tror kommer kännas i mina lår i morgon.. Simon tog sig en runda i mördarbacken, det är en riktigt hemsk backe! Mina ben och fötter gjorde ont så jag stod och hejade istället.
Vad händer annars här nere då? Jo vi jobbar på för fullt för att få mat och en säng att sova i. :) Vi är fortfarande i jetlag. Ögonen vill gärna slockna mellan 9-10 så då drar vi oss till sängen, sen går vi upp klockan 8 på morgonen.
Annars händer det inte så mycket mer här. Dagarna ser mestadels lika dana ut. Nu har vi mer varierande arbetssysslor. På fredag åker vi troligtvis till familjens strandhus för att spendera några dagar där med målarburkar och tapeter. Efter det lämnar vi Auckland och fortsätter vårt äventyr åt ett annat håll i detta långsmala land. Ska även hyra en bil i nästa vecka, intressant.. mig bakom ratten i vänstertrafik..

xoxo

dessa utslag och ännu fler pryder mina vader sen en vecka tillbaka. vet inte vad det är men det kliar som bara den!  och det ser inte allt för fint ut heller. knöliga vader.. 

Black beach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar