söndag 27 november 2011

mat, mat, mat..

(kl 18:30 måndag)

Då var vi äntligen mätta och belåtna efter dagens och kvällens måltid!
Vi har inte riktigt vant oss vid att äta så lite till lunch och sen äta en stor måltid på kvällen. Till frukost äter vi musli + mjölk sen till lunch blir det en macka med sallad på, dock är det kritvitt bröd som vi fått och det faller inte mig så mycket i smaken. (tur att jag har kvar mitt russinbröd) vi har börjat steka ägg med som åker ner i magen till lunch. Sen på kvällen är man galet hungrig. Idag var vi nog sugna på världens alla maträtter, pizza, fläskpannkaka, våfflor, sushi, indiskt, julmat.. Vi vill vara rika så vi kan äta på lyxrestaurang varje dag. 
Nu ikväll lyckades vi faktiskt väldigt bra med måltiden. En stjärna i taket till oss!

De här två dagarna har vi varit väldigt slöa pga av för lite mat och för lite vätska i kroppen.. Vi åkte in till staden idag efter jobbpasset för att lägga oss på stranden men vi orkade inte kliva ur bilen, vi satt istället i bilen och kollade ut på vattnet. Vi trodde det skulle klana upp och bli fint väder idag men icke sa nicke det blev det inte.
Igår hade vi däremot tur med vädret, strålande sol. Då orkade vi åka till stranden. Låg där och slöade i några timmar, loved it.

I natt hoppas jag på skönhetssömn så jag vaknar upp pigg o gla. 

xoxo



BRA mellanmål eller istället för det kritvita brödet. 

Making some dinner


Resultatet blev; Spagetti, köttfärs med tomat och lök i, morötter, broccoli och en  stor avocado
Det var godare än vad det ser ut som på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar