söndag 25 december 2011

Christmas day

 (kl 22:15 söndag)
Mount Victoria utsikt

Fick nya solglasögon av tomten i morse.
Simon har dock inte varit snäll nog så han fick inget paket på sängen.. 

Heeeeeeeeldag på stranden som slutade med att jag ser ut som en kräfta på armarna, vaderna och rumpan.. 


Över 25+ idag.

Christmas day outfit. 

I väntan på vårt restaurangbesök gick vi till hamnen och satt där i kvällssolen. 



Efterlängtade indisk mat!
Nu sitter vi på rummet, återigen mätta och belåtna! Vi kollar på tv. Simon dricker öl och jag rosevin, i en kopp.. inte okej..
Folket här i byggnaden har tagit alla vinglas.. 

2 kommentarer:

  1. Så härliga bilder! Och vilken snygg klänning;) Får jag låna din svarta nyårsklänning? Vi hade det bra igår, men julen var inte densamma utan dig, för andra året i rad ju! Vi hade gärna firat med er i solen, druckit drinkar och badat. Njut nu av er semester, shoppa järnet och ät gott!

    Stora Kramar ifrån Malin, Richard, Olivia ooch katterna:)

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du kommer ta den ändå för jag kan inte göra så mycket annat.. ;) Den blir snygg på dig på nyår!
    Fick ni några fina julklappar på julklappsleken?
    Nu ska vi shoppa. Ska hitta saker till fisungen också :)

    Puss och Kram

    SvaraRadera