söndag 10 juli 2011

sommar & sol

 Efter tolv dagars jobb förtjänade jag en utgång med brudarna. Startade kvällen med Julia som var lugn och lite sådär småseg men med något glas vin och fula miner framför kameran så kom vi igång. Senare kom Tilda och vi tog bussen in till stan där vi först var på vallen och sen sprang vi in en vända på bistro. 
 Idag har det varit galet varmt.. Jag har varit ledig så har spenderat precis hela dagen ute i det fina vädret. På fredag är det Vicktorialoppet som gäller. Malin och jag ska inte äta allt gott fika som finns fram till dess, istället ska vi fylla våra magar med massor av kolhydrater och frukter. Efter dagens löparrunda och värme är jag helt slut i kroppen. Sitter och tänker på att sommar'n går väldigt fort, mitten av Juli och början av Augusti är snart här känns det som. Ge mig sommar året om..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar