torsdag 21 juli 2011

Kläder

och när har jag tänkt att inse att handla kläder på Gina Tricot är ingen höjdare. Dock så älskar jag deras Jeans, behöver jag jeans är det dit jag går först, dem är sköna, snygga och tro mig dem har kvalite. För några månader sen köpte jag ett linne där och idag när jag tog ut det ur tvättmaskinen för att hänga det på tork så drog jag lite i ena änden för det höll på att kana ner från garderobsdörren och då spricker det, det blev ett STORT HÅL i tröjan.. Därför känner jag nu att jag kanske ska börja handla lite dyrare kläder med bättre kvalite? JC har bra kvalite, så jag tänker svänga förbi den affären istället för Gina inne på baronen.

I morgon tar jag och Simon den blå racer bilen till Göteborg för att ha en mysig och lugn helg med liiiite shopping och Liseberg. Det enda som fattas på denna helg, som är min enda helt lediga helg på sommaren är att solen borde titta fram! Men istället ser det ut som en helg med regn, moln, åska och kanske lite blixtar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar