söndag 3 juli 2011

Skara eller Göteborg?

Har jobbat sex dagar och har sex dagar kvar till jag har en dag ledig. Sommaren har bara börjat och jag är glad att jag har sommarjobb, tänker så positivt på det för jag vet att jag kommer göra roliga saker med de pengar jag tjänar.
Helgen har varit kanon. Jobbade på finfint bröllop igår, snäll pojkvän som jag ha så fick han rycka in och jobba som servitör. Efter nio timmars jobb slängde vi oss i sängen som två döda fiskar.
Jag sitter och funderar på vart man ska åka över en helg i sommar. Göteborg eller Skara, Skara sommarland eller Liseberg? Först gick tankarna kring Karlskrona fast äh, kan ju lika väl åka lite längre och ta Karlskrona över en dag, för jag tror nog att Göteborg vill att jag ska sätta min fot i deras stad :)

Från datorns högtalare kommer det ut olika låtar med Melody Club. Jag laddar upp inför Vattenfestivalen. För i år ska jag gå och äntligen kommer ett utav mina favorit band dit!

1 kommentar: