torsdag 23 juni 2011

Svensk sommar.

Regn och blåst = svensk sommar? Kommer nog bli en sådan typisk svensk midsommar.. Fast det skulle ju vara riktigt skönt med blå himmel och en stor gul sol när vi sitter där och äter grillat kött med ett glas rosé.
Idag har jag bakat tårta tills i morgon (ja, jag vet, jag är grym) Plockat blommor har jag också gjort så vi kunde göra midsommarkransar, syrran gjorde min så snäll som hon är. Jag har hunnit med en springrunda och även jobbat kväll på jobb 2. Nu är jag hemma och och egentligen borde jag sova för ska upp och jobba tidigt i morgon. Jag packar inför helgen (känns som jag ska flytta till Simon för jag packar såå mycket saker, pga av att jag inte vet hur vädret ser ut i helgen), väljer kläder till i morgon, målar naglarna, det kliar i ögonen och det känns som sängen skriker efter mig. Jag tror jag får gå och sova nu så jag orkar morgondagen :)
Ha en trevlig midsommar!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar