måndag 20 juni 2011

20110620

Sitter hemma med lite feber och en dunderförkylning som ger mig tårar i ögonen.. not fun. Har suttit och funderat på vad jag ska läsa/jobba som för att kunna bli rik. Kom på att jag kan jobba åt rika människor, då får jag ju ändå ta del av deras "lyxiga" liv. Kanske ska bli shoppingassistent, hjälpa till med att välja ut snygga kläder och bära alla deras kassar? Äe.. det är fööööör svårt att veta vad man vill bli när man blir "stor". Tänk om man vore som Blondinbella.. Hon är 20 år gammal och är hur duktig som helst och gör allt som hon drömt om.

Sitter och lyssnar på sommarens alla musikplågor och hoppas att denna sommaren kommer bli awesome. Håller tummarna för toppenväder hela sommar'n!

Min kära syster som har tagit alla fina balbilder. Skulle vilja lägga upp alla bilder för dem är så fina, men tyvärr så är det en hel del bilder.
Tänk om man kunde vara så här fin på alla fester man går på! Ingen som vill ordna en balfest?? ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar