söndag 19 juni 2011

Efter 12 år..

..i skolan har jag nu tagit studenten och är..arbetslös.. I sommar räddar sommarjobbet mig men efter sommaren, vad händer då? En långresa tror jag är bestämt. Kanske söka in till högskola nästa höst? Sådant som återstå att se.

Jag är i alla fall nöjd med alla mina år i skolan och jag är väldigt nöjd med studentdagen, den var helt sjukt bra! och om det gick skulle jag såklart göra om den, jag är nog inte ensam om den saken? Efter några varv runt stan på lastbils flaket med HR klassen fick jag hoppa in i en BMW med kusinen bakom ratten. Vi tog en runda på Ljungbyholms alla smågator med dunkandes musik. Fick inte komma hem direkt efter det så vi tog en vända mot Trekanten där det inte fanns en enda människa ute på gatorna, knappt.. Efter en timme i BMW:n och hög musik stannade bilen på Kölbygärdegatan där släkt och vänner stod med champagneglasen i händerna och väntade på mig. Åt god mat och tårta och fick måånga fina presenter :) Natten spenderades på Vallen bland alla studenter. Min mage är full med massa onyttigheter efter veckans alla studenfirande så ikväll väntas det en efterlängtad löprunda med syster, 9.5 km !














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar