tisdag 14 februari 2012

Valentine's day

 Siffror, meningar och stress är vad min hjärna innehåller just nu. Därför orkar jag inte bry mig om bilderna som just nu hamnade i o ordning, vilket egentligen gör mig irriterad varje gång när dem inte går att flytta dit man vill ha dem..
Solen skiner och man kan se att det är blå himmel borta vid Bondi Beach.. Men istället för att njuta av solen sitter vi inne vid varsin dator.. (ångest) Bokar och planera hela Thailands resan. Alla dessa siffror gör mig galen. Siffrorna  som består av datum och pengar. När kommer chansen att man ska ha sådan tur att vinna flera miljoner på lotto?? jag hade velat ha den turen just nu!
Det har varit ett h*lvete att flytta biljetten till Thailand. Flygbolaget har inte fattat någonting. Det tog dem en hel vecka att förstå vad vi ville göra med våran biljett.. (ett tips; boka aldrig en biljett som inte är ombokningsbar... då slutar det som det gjort för mig och Simon) Nu är biljetten i alla fall framflyttad och vi får fler veckor i Thailand..
De ställerna i Thailand vi ska besöka som det ser ut nu är, Bangkok, Khao Lak och Phuket.
Sista veckan i Thailand ska vi unna oss rejält. Hittade en deal på internet på ett 4 stjärnigt hotell för ett vääldigt bra pris!

Alla hjärtans dag spenderade vi på restaurangen. Simon jobbade som delivery  och jag stod i baren.
Bra med jobb för då har vi något att göra om kvällarna.
Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag!

nehe, nu ska en stressad och irriterad Linda tänka positiva tankar och ha en bra eftermiddag. 
Burwood tågstation

Varje dag kör vi ett svettigt gympass.

Simons mästerverk. Nytt badrumshandfat på restaurangen

Valentine's day.
Lunch
Pancakes on the rocks

Mitt mästerverk. Krukan var först i cementfärg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar