lördag 7 maj 2011

hur blir jag rik?

Hade en mysig eftermiddag/kväll med vännen Sarah igår. Vi åkte in till biostaden med väskorna fyllda med gottigheter. Tryckte i mig godis och popcorn under hela filmen och mätt blev jag men smaskens var det ;) Vi såg Thor men blev faktiskt lite ledsen att filmen slutade som den gjorde. Men det borde  komma en tvåa, right Sarah?

Jag kom på att jag vill vara rik, fast vem vill inte det.  Jag vill kunna köpa alla kläder jag vill ha, vill ha en snygg bil, vill ha en ny telefon (min ser för jävligt ut), vill bo i en fin och lyxig lägenhet, vill ha massvis med pengar så jag kan åka utomlands när jag vill. Men när kommer den turen att man vinner flera miljoner lixom? aldrig ..
jag vill ha någon förändring, alla dagar ser ju nästan lika dana ut! Idag kommer jag sätta mig på en solstol ute i detta härliga vädret och komma på hur jag ska bli rik!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar