lördag 14 maj 2011

finally!

Jag är klar med en engelska uppgift som tog mig fyra timmar att göra, gjorde en liten broschyr om Australien och jag blev riktigt nöjd! Tycker inte engelska är ett så roligt ämne i skolan men känner att jag verkligen vill lära mig att prata mer engelska, för det kan jag, men vill känna mig säkrare på det. Drömmer mig bort lite tills den dagen kommer då jag och pojken lämnar Sverige för att se resten av världen.. :)
Ungefär två veckor kvar tills han är hemma och fyra veckor kvar till studentdagen. Har en sån härlig känsla i kroppen och allt känns så bra nu igen :)

Just nu sitter jag och lyssna på Nicke Borgs nya album. Eftersom han kommer till Kalmar nästa helg tänkte jag ju då att jag skulle vara lite duktig och lyssna igenom hans nya låtar men det fanns inget som var lika bra som låten,  I'm coming home. Vad händer ikväll då? Tror jag ska bänka mig framför soffan och titta på eurovision. I morgon väntar återigen en löprunda med M. Har anmält mig till Margareta loppet och det blir mitt första lopp någonsin och det kommer troligtvis bli några fler innan tjejmilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar