tisdag 19 april 2011

solen i ögonen

Idag har jag haft en ledig dag, har hunnit med att plugga lite och sen satte jag mig återigen på cykeln och cyklade 7 km MED motvind, koskitluktande luft och solen i ögonen. Det låter väl gutt, eller? Det var helt okej faktiskt :) Är så skönt att få komma ut i solen och motionera.
Lovet närmar sig och det är också det sista lovet i hela mitt liv, kanske? Fast inte ska jag vara ledig på lovet, det kommer tjänas in lite pengar på kontot så man klarar sig sista månaden i skolan.

Mina vänner säger jag ska ha beröm för att jag klarar mig så här länge utan min pojkvän i min närhet.. men nu börjar det ta på en. jag känner mig vilsen och tycker inte alls om att ha min pojkvän på andra sidan jordklotet. även att det bara är ungefär en månad tills han kommer hem, så känns det som evigheter. tänk er själva att vara utan den personen ni älskar mest. för er går det väl knappt att tänka tanken? 
jag vill blunda och när jag öppnar ögonen igen hoppas jag på att jag ligger i hans famn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar