söndag 18 mars 2012

en helt ny människa

Äntligen fick jag se den kända svanhandduken. 

Efter att ha haft ont i rygg, axlar och nacke i några dagar bestämde jag mig för att skämma bort mig med en Aromatherapy massage. Sängarna vi har sovit i har vart allt för hårda.. Till och med massören kände hur spänd jag var i axlarna, hon tryckte och tryckte och jag gick därifrån som en helt ny människa :)
Har tidigare testat på Thai massage, vilket är lite speciellt. Det är som yoga fast massören drar och sliter i kroppsdelarna så det knakar hit och dit.
Simon passade på att testa scuba diving i poolen. Coolt att testa på men dock ingenting för mig. 

Känner mig lustig i hela kroppen.. Irriterad och helt slut varje kväll. Inte trodde jag att jag skulle tröttna på solen och värmen. Men helt ärligt, det är lite jobbigt att ständigt ha över 30 grader och svettas som en gris. Men jag vet att jag kommer sakna värmen, dem tunna kläderna, havet och solen så fort jag är hemma igen..
Ska ändå bli väldigt skönt att klä på sig snygga vårkläder och längta till den svenska sommaren. Den svenska sommaren är ändå den bästa :)
Jag längtar till årets träning inför tjejmilen med sis, jag längtar till att spruta på mig parfym, jag längtar till mig egna säng, jag längtar till att umgås med familjen och bästa tjejkompisar, snaaaaaaaaart, äntligen, ska jag få krama om alla efter 5 månader!

Jag har njutit av varenda dag i Thailand och jag ska fortsätta njuta och bara leva i detta land! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar