onsdag 3 augusti 2011

Once in a lifetime

Fint väder och jag är ledig om dagarna. Häromdagen tog jag och familjen bilen till Köpingsvik för att spendera några timmar på stranden och i havet. Att ha varit på stranden en hel dag innan jobb gav resultat, jag var lite lätt burned och när jag kom till jobbet hade jag tagit med mig två helt olika par skor och skorna jag kom dit med var flipp flopp.. sån tur var så hittade jag ett par i skor i omklädningsrummet som fick pryda mina fötter under några timmar. Men inte nog med detta.. Jag fick en ny kniv och tyckte den verkligen var skit bra, samtidigt när jag sa detta på jobbet så gick kniven igenom en läskflaska och jag fick en dusch av läsken Zingo.. Tummen upp!

Igår tog jag och vännen Sarah cyklarna till en mysig liten strand för en massa snack, sol och bad. Härlig förmiddag med en härlig tjej!

Dagarna rullar på och sommaren är i stort sett inne på sin sista månad.. Funderingar och planer hit och dit om hösten med jobb och resa. Resan är once in a lifetime och det känns så spännande att kanske om några månader sitta på ett plan som tar oss till ett helt nytt land. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar